Kaip gyventi, kad medicinos centras ir gydytojai būtų reikalingi rečiau

Apsilankyti tokioje klinikoje kaip klaipeda.nmc.lt visai smagu, nes čia jauku, gera, galima atsigerti vandens belaukiant, o visas personalas labai malonus. Tačiau geriau į poliklinikas ir medicinos centrus eiti senatvėje, tada, kada ir pridera sirgti sunkesnėmis ligomis ir iš jų vaduotis. Jaunystėje norisi išlikti sveikiems ir laiko medicinospriežiūros centruose praleisti kuo mažiau, nebent lankant artimuosius. Deja, ligos pasiglemžia ir labai jaunus žmones, o dėl to kartais būna kaltas jų pačių gyvenimo būdas.

Gyventi taip, lyg gydytojų nebūtų

NMCKą daryti, kad medicinos centras būtų ta vieta, į kurią tektų būtinai nueiti kuo vėliau? Pirmiausia, reikėtų susitarti su savimi, kad stengsitės gyventi taip, tarsi jokių poliklinikų ir ligoninių nebūtų. Tarsi patys turėtumėt būti sau gydytojais. Tada pamatysite, kad galima tikrai gyventi ir daug sveikiau. Tada apskritai teks susimąstyti, ką dėl ko darote. Labai dažnai šiais laikais žmonės tiesiog gyvena nesirūpindami išvis savo sveikata. Pagrindinis dalykas jiems atrodo ne sveikata, o kažkoks stilius, miesto ritmas. O apie esminius dalykus susimąstoma per retai.

Sveika mityba

Pirmoji sveikatos paslaptis – ne medicinos centras, ne piliulės ir maisto papildai, o sveika mityba. Pagalvokite, jeigu į automobilį įpilate skirtingo kuro, jis ima skirtingai važiuoti. Jeigu tik kuro kokybė būna prastesnė, jis iškart ima strigti, užgesti, ne taip važiuoti, kaip reikia. Arba, jeigu savo augintinius imame šerti prastesniu maistu, kailis pasidaro neblizgus, ima ne toks aktyvus gyvūnas būti, kitų problemų atsiranda. Tad ir mūsų pačių maistas turėtų būti subalansuotas. Į jį reikėtų žiūrėti kaip į tuos degalus, kaip į kurą sau, kad galėtume geriau judėti. Sveika mityba – tai natūralūs ir maistingi dalykai. Tai ne iš augalų pavogtas cukrus, ne jo koncentratai, ne kepiniai iš miltų. Tai viso grūdo produktai, maistas be cukraus pridėtinio, maistas be riebalų pertekliaus.

Sportas

Pozityvus mąstymas suaktyvės nuo sporto. Taip pat pagerės ir visos fizinės funkcijos, tad nėra prasmės nesirinkti sporto savo kasdienėms veikloms, įtraukiant jį į dienotvarkę.

Submit comment

Allowed HTML tags: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>